About Us

About Us

5 kıtada 67 ülkeye ihracat başarısı olan Alpeda, 1978 yılında 50m2’lik küçük bir atölyede Filiz Çelik San. Tic. A.Ş. firma adı ile kurulmuştur. 1990 yılında Türkiye genelinde Marmara, İç Anadolu, Karadeniz, Ege, Güneydoğu ve Doğu Anadolu genelinde bayilik yapılanmasını tamamlayarak Türkiye’nin her noktasındaki kuaför salonlarına yenilikçi dokunuşları ile fark yaratmaya başlamıştır. Kaliteli ürünleri ve sorunsuz hizmet anlayışı ile kısa sürede Türkiye’nin öncü kuaför mobilya üreticisi haline gelen Filiz Çelik, müşterilerine değer kattığı anahtar teslimi ile mimari proje faaliyetlerine başlamıştır.

Türkiye’de elde ettiği başarılı kariyerden sonra yurtdışına açılma kararı alarak, markalaşmak adına Alpeda ismini tüm dünyaya tescil etmiş, 2002 yılında bu isim ile ihracata başlamıştır. 2004 ihracatta 10 ülkeye ulaşarak, Alpeda etiketli ürünleri ile çalışmalarını markalaştırmış ve uluslararası sektörde de hızla yükselen bir firma haline gelmiştir.

2006 yılında TÜBİTAK Arge Projesi, Türkiye’nin ilk elektrikli berber koltuğu imalatı başarısına sahip olmuş, 2008 yılında da ikinci bir TÜBİTAK Projesi Türkiye’nin ilk elektrikli yıkama seti ile başarı elde ederek, Türkiye’deki kuaför salonu tasarımlarının yenilikçi lideri olduğunu kanıtlamıştır.

2016 yılında İstanbul’da 1450m2 büyüklüğe sahip merkez pazarlama fabrika showroom açarak iş hacmini genişletmiştir. Katıldıkları yurtdışı fuarları ile tüm dünya tarafından tercih edilen bir marka haline gelerek, 2017 yılında ihracatta tarihi rekoru kırmıştır. Toplam 3 kıtada 40 ülkeye distribütör bazında ihracat gerçekleştirerek, üretimin %48’lik kısmını ihraç etmiştir. Alpeda, günümüzde 5 kıtada 67 ülkeye ihracat yapmaktadır.

Çevre duyarlılığını ön planda tuttuğu çalışmaları sayesinde DIN EN ISO 14001:2015 Çevre Yönetim Sertifikası ve müşterilere verdiği değerden kaynaklı ürünlerinin malzeme kalitesi ile de K-Q TSE-İSO-EN 9001 Kalite Sertifikalarına sahip olmuştur. Kurulduğu günden bugüne, müşteri memnuniyetini ön planda tutarak, başarıya yürümeyi hedeflemiş ve sektörün lider firması haline gelmiştir.

Vision

With its innovative structure that is ahead of customer expectations; To be one of the top 10 brands in the world in the hairdressing equipment sector in 2023 and to create value for the people of our country in line with the national targets of the 100th anniversary of our Republic.

Mission

We exist for the comfort, happiness and peace of our customers.

Corporate Values

Honesty, Respect, Responsibility, Ownership, Desire to succeed, Diligence, Plan and program, Using initiative, Teamwork that complements each other, Product and Service Quality, Continuous improvement Customer satisfaction and loyalty, Respect for the environment.